بیوگرافی ریاض محرز Riyad Mahrez

0
658

این پست درباره بیوگرافی ریاض محرز Riyad Mahrez است. ریاض کریم محرز به عنوان وینگر برای منچسترسیتی در لیگ برتر بازی می کند و کاپیتان تیم ملی الجزایر است. محرز کار خود را به عنوان بازیکن جوان برای باشگاه فرانسوی AAS Sarcelles آغاز کرد. او در سال 2009 با کویمپر حرفه ای شد، جایی که یک فصل در آن بازی کرد و سپس به لو هاور رفت، جایی که برای تیم ذخیره و سپس برای سه سال برای تیم اصلی بازی کرد.

محرز در پایان اولین فصل حضورش در لسترسیتی، به این تیم کمک کرد تا قهرمانی و صعود به لیگ برتر را کسب کند. اگر در آنالیز تیم منچسترسیتی استعداد خاصی دارید می توانید در سایت وان ایکس بت بر روی تیم منچستر سیتی شرط بندی کنید. با ادامه این پست با سایت مگاشرط همراه باشید.

ریاض محرز کیست؟

ریاض محرز کیست؟

ریاض کریم محرز به عنوان وینگر برای منچسترسیتی در لیگ برتر بازی می کند و کاپیتان تیم ملی الجزایر است. محرز کار خود را به عنوان بازیکن جوان برای باشگاه فرانسوی AAS Sarcelles آغاز کرد.

او در سال 2009 با کویمپر حرفه ای شد، جایی که یک فصل در آن بازی کرد و سپس به لو هاور رفت، جایی که برای تیم ذخیره و سپس برای سه سال برای تیم اصلی بازی کرد. محرز در پایان اولین فصل حضورش در لسترسیتی، به این تیم کمک کرد تا قهرمانی و صعود به لیگ برتر را کسب کند.

در طول فصل 2015–2016، او بهترین بازیکن سال الجزایر، بهترین بازیکن سال PFA و یکی از اعضای تیم منتخب لیگ برتر PFA بود، زیرا لسترسیتی قهرمان لیگ شد. در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و جام حذفی شد.

محرز که متولد فرانسه است، اولین بازی خود در الجزایر را در سال 2014 انجام داد و به عنوان نماینده این کشور در جام جهانی فوتبال در سال های 2014، 2015، 2017 و جام ملت های آفریقا 2019، قهرمان جام ملت های آفریقا در سال 2019 شد. بهترین بازیکن سال آفریقا توسط CAF در سال 2016.




زندگی نامه ریاض محرز

محرز در سارسل فرانسه از پدری الجزایری و مادری مراکشی به دنیا آمد. احمد، پدرش، اهل بنی سنوس، ناحیه تلمسان بود. او در کودکی بسیاری از تعطیلات خود را در الجزایر گذراند. او در دوران کودکی با بازیکنان فوتبالی مانند ویسام بن یدر دوست بود.

پدر محرز برای الجزایر فوتبال بازی می کرد. پدر محرز در پانزده سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. به قول او، «نمی‌ دانم بعد از مرگ پدرم جدی‌تر شدم یا نه، اما همه چیز به سمت من پیش رفت. شاید در ذهن من، من آن را بیشتر می خواستم».

در سال 2015، محرز با دوست دختر انگلیسی خود ریتا جوهال ازدواج کرد. سال بعد صاحب یک دختر شدند. در ژوئن 2019، این زوج که در آن زمان دو دختر داشتند، مجبور شدند بیش از 3600 پوند به عنوان دستمزد عقب افتاده به پرستار سابق بپردازند.

محرز اکنون پس از جدایی از جوهال با مدل تیلور وارد قرار می‌گیرد، که در اکتبر 2020 اعلام شد. این زوج نامزدی خود را در 21 ژوئن 2021 اعلام کردند. او یک مسلمان عملی است. او در ژوئن 2017 حج عمره را به مکه انجام داد.

سرقت از آپارتمان پنت هاوس محرز در منچستر در ماه مه 2020 منجر به از دست دادن صدها هزار پوند اشیاء قیمتی شد. تست کووید-19 او در 7 سپتامبر 2020 مثبت شد.

ارزش خالص و دارایی ریاض محرز

دارایی خالص ریاض محرز 20 میلیون دلار است. ارزش بازار او در حال حاضر 44 میلیون پوند است. او هفتاد و سومین بازیکن رنکینگ جهانی است. منچسترسیتی با 10.4 میلیون پوند در سال قراردادی با ریاض محرز امضا کرد.

حرفه باشگاهی محرز

با وجود نادیده گرفتن تیم ها به دلیل هیکل باریک، ماهرز مهارت های توپ را توسعه داد که او را متمایز کرد. ماهرز در سال 2004 به AAS Sarcelles ملحق شد. یک دوره آزمایشی دو ماهه در باشگاه اسکاتلندی سنت میرن با سرد شدن هوا به پایان رسید.

محرز در سال 2009 از AAS Sarcelles به Quimper پیوست و در اولین فصل خود 22 بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند. در دوران بازی برای کویمپر، او با ماتیاس پوگبا زندگی می کرد.

پس از اغوا شدن توسط سیستم جوانان لو هاور، او پیشنهادات باشگاه های فرانسوی پاری سن ژرمن و مارسی را در سال 2010 رد کرد. در ابتدا برای تیم ذخیره آنها، لو هاور II بازی کرد، سپس 60 بار بازی کرد و 6 گل برای آنها به ثمر رساند. تیم اول لیگ 2 فرانسه از سال 2011 تا زمانی که در ژانویه 2014 رفت.

استیو والش، پیشاهنگ لسترسیتی، رایان مندز، هم تیمی خود در لو هاور را در زمانی که محرز برای لو هاور بازی می کرد، دنبال کرد، اما در عوض تحت تاثیر محرز قرار گرفت. محرز هرگز نام لستر را نشنیده بود که در ابتدا معتقد بود که یک باشگاه راگبی است.

لسترسیتی او را در 11 ژانویه 2014 به مبلغ 450000 پوند با قراردادی 3 و نیم ساله به خدمت گرفت. در ابتدا، دوستان و خانواده اش به دلیل ماهیت فیزیکی بازی با انتقال او به انگلیس مخالف بودند و معتقد بودند که سبک بازی او برای اسپانیا بهتر است.

ماهرز اولین بازی خود را در 25 ژانویه 2014 انجام داد و در دقیقه 79 از پیروزی 2-0 مقابل میدلزبورو جایگزین لوید دایر شد. نایجل پیرسون در فوریه 2014 اعلام کرد که محرز پس از انجام چهار بازی تعویضی و زدن اولین گل خود برای این باشگاه، گل تساوی مقابل رقیب محلی ناتینگهام فارست در دقیقه 82، آماده شروع بازی برای لستر است.

ماهرز اولین بازی خود را در لیگ برتر در 16 آگوست 2014 انجام داد و اولین گل خود را در این بخش در 4 اکتبر 2014 طی تساوی 2–2 مقابل برنلی به ثمر رساند. محرز برای تیم لستر بازی کرد که در 7 بازی از 9 بازی پایانی فصل خود پیروز شد تا سقوط نکند.

در شکست 2-0 ساوتهمپتون در 9 می، او هر دو گل را به ثمر رساند و فصل را با 4 گل و 3 پاس گل از 30 بازی به پایان رساند. او در آگوست 2015 قراردادی چهار ساله جدید با لستر امضا کرد. محرز دو گل مقابل ساندرلند در پیروزی 4-2 در خانه در 8 اوت 2015 به ثمر رساند.

محرز پس از به ثمر رساندن 4 گل در چهار بازی ابتدایی خود در این فصل، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شد. تا 3 نوامبر 2015، او در 10 بازی لیگ برتر هفت گل به ثمر رسانده بود.

رحیم محرز در پیروزی 3-0 لستر مقابل سوانسی سیتی در 5 دسامبر هت تریک کرد و به صدر جدول لیگ برتر رسید و او را به اولین الجزایری تبدیل کرد که در لیگ برتر هت تریک می کند. ارزش نقل و انتقالات محرز از 4.5 میلیون پوند به 30.1 میلیون پوند در ژانویه 2016 افزایش یافت و او را در بین 50 بازیکن برتر اروپا قرار داد.

ماهرز در آوریل 2016 به عنوان یکی از چهار بازیکن لستر در تیم منتخب سال PFA انتخاب شد و در همان ماه جایزه بهترین بازیکن سال PFA را دریافت کرد. این اولین جایزه محرز از این نوع بود. محرز اولین الجزایری شد که مدال لیگ برتر را با قهرمانی لستر به پایان رساند.

او در آگوست 2016 قراردادی چهار ساله جدید با لستر امضا کرد. در اکتبر 2016، او نامزد توپ طلا شد و هفتم شد. او در دسامبر 2016 برنده جایزه بهترین فوتبالیست آفریقای بی بی سی شد.

این بازیکن الجزایری به خصوص با افت سطح لستر، فصل موفقی را پشت سر نگذاشت، اما با زدن چهار گل و دو پاس گل به این باشگاه برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. محرز در 6 می در صدمین بازی خود در لیگ برتر برای لستر، مقابل واتفورد، یک گل به ثمر رساند.

محرز در پایان فصل 17–2016 اعلام کرد که باشگاه را ترک خواهد کرد. در ژوئیه 2017، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برای جذب محرز ابراز علاقه کرد، در حالی که رم پیشنهادی برای جذب محرز رد کرده بود.

با وجود اینکه آینده او در باشگاه نامشخص است، او در آگوست 2017 از “تمرکز” خود صحبت کرد. در 31 اوت، آخرین روز پنجره نقل و انتقالات، فدراسیون فوتبال الجزایر گزارش داد که به او اجازه داده است تیم ملی را ترک کند و به سفر برود. به سرعت به اروپا برای تکمیل انتقال به یک باشگاه علاقه مند. اما این انتقال محقق نشد.

در ژانویه 2018، او دوباره درخواست انتقال از باشگاه را داد. محرز پس از ناکام ماندن انتقال به منچسترسیتی، حضور در تمرینات لستر را متوقف کرد. کریس ساتون بازیکن و مفسر سابق لستر از رفتار او انتقاد کرد. محرز از “فرض های نادرست” در مورد غیبت خود در تیم انتقاد کرد و از حمایت هم تیمی هایش تشکر کرد.

محرز در 10 ژوئیه 2018 قراردادی 5 ساله با منچسترسیتی امضا کرد. لسترسیتی برای خرید محرز با 60 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالاتی را دریافت کرد که او را به گران ترین بازیکن آفریقایی تبدیل کرد. محرز همچنین گران ترین خرید منچسترسیتی شد.

ماهرز تنها گل منچسترسیتی را در برد 1-0 خارج از خانه مقابل تاتنهام هاتسپر در 29 اکتبر 2018 به ثمر رساند. به پاس تقدیم به ویچای سریواداناپرابا که اخیراً در یک مارپیچ درگذشت. اپتر تصادف کرد و مالک سابق باشگاه قبلی خود لسترسیتی بود، او یک گل به ثمر رساند.

محرز دومین قهرمانی خود را با منچسترسیتی در 24 فوریه به دست آورد، زمانی که او در جام EFL در برابر چلسی قهرمان شد، همچنین با وجود عدم شرکت در فینال، بهترین بازیکن جام EFL را به دست آورد.

در اولین فصل محرز با منچسترسیتی، اگرچه او بازی کمی داشت (شامل تنها 14 بار شروع لیگ)، این بازیکن الجزایری برای دومین بار و اولین بار با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد و پس از کولو توره دومین بازیکن آفریقایی شد که قهرمان لیگ برتر شد. عنوان قهرمانی با دو باشگاه مختلف داشت.

محرز مسابقات FA Community Shield 2019 را به دلیل نگرانی در مورد داروهایی که در ماه اوت توسط تیم ملی الجزایر داده بود از دست داد. فدراسیون فوتبال الجزایر آن را “غیر رویدادی” توصیف کرد.

ماهرز بعداً در پیروزی 5-0 منچسترسیتی در روز اول خارج از خانه مقابل وستهام یونایتد شروع کرد و در هر 5 گل تیمش نقش داشت، دو پاس گل برای رحیم استرلینگ، گلزن هتریک داد و یک پنالتی را برای سرخیو آگوئرو برد تا در نهایت پس از یک گل، گلزنی کند. دوباره گرفتن

ماهرز اولین هتریک خود را برای سیتی در برد خانگی 5-0 مقابل برنلی در لیگ خانگی در 28 نوامبر 2020 به ثمر رساند. محرز به سیتی کمک کرد تا با زدن یک ضربه آزاد مستقیم در برد 2-1 خارج از خانه، به اولین فینال جام اروپا در تاریخ باشگاه برسد.




حرفه بین المللی ریاض محرز

حرفه بین المللی ریاض محرز

محرز متولد فرانسه تمایل خود را برای نمایندگی بین المللی الجزایر در نوامبر 2013 ابراز کرد. در آماده سازی برای جام جهانی فوتبال 2014، او به تیم موقت الجزایر دعوت شد. محرز اولین بازی ملی خود را برای روباه های صحرا در 31 مه 2014 انجام داد، زمانی که او یک بازی دوستانه قبل از جام جهانی را مقابل ارمنستان آغاز کرد و بعداً به ترکیب کامل برای مسابقات دعوت شد.

محرز اولین گل ملی خود را در پیروزی 3-0 الجزایر مقابل مالاوی در مقدماتی جام ملت های آفریقا در 15 اکتبر 2014 به ثمر رساند. او برای اولین بار در دسامبر 2014 به عنوان نماینده الجزایر در مسابقات نهایی گینه استوایی انتخاب شد.

محرز به عنوان مربی تیم ژرژ لیکنز الجزایر برای جام ملت های آفریقا 2017 در گابن انتخاب شد. در بازی ابتدایی آنها، او هر دو گل را در تساوی 2-2 مقابل زیمبابوه به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

در حالی که شانس الجزایر برای رسیدن به جام جهانی 2018 به پایان رسیده بود، اسلام سلیمانی هم تیمی محرز و لستر از تیم ملی کنار گذاشته شد. سرمربی لوکاس آلکاراز چند بازیکن جدید را انتخاب کرد.

الجزایر با پیروزی 4-1 خارج از خانه مقابل توگو در 18 نوامبر 2018، اولین گل محرز برای تیم ملی از زمان جام ملت های آفریقا 2017، به جام ملت های آفریقا 2019 راه یافت. او در لیست 23 نفره الجزایر برای جام ملت های آفریقا 2019 در ماه مه قرار گرفت.

محرز به عنوان کاپیتان الجزایر در جام ملت های آفریقا توسط جمل بلمادی، سرمربی تیم انتخاب شد. محرز در بازی نیمه نهایی با نتیجه 2-1 مقابل نیجریه گل دقیقه 5+90 را به ثمر رساند. الجزایر قهرمان این مسابقات شد که اولین قهرمانی آنها از سال 1990 بود.

اینستاگرام ریاض محرز

اینستاگرام ریاض محرز

ریاض محرز در صفحه اینستاگرام خود 8.1 میلیون نفر دنبال کننده دارد و 406 عدد پست منتشر کرده است.







مقاله قبلیبیوگرافی گری لینهکر Gary Lineker
مقاله بعدیدایس 90 Dice90

نظرات یا سوالات شما با BetYek 🛸 بت یک شرط بندی کن 🚀

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید