بازی های درآمدزا و پولساز ایرانی

0
2

بازی های درآمدزا و پولساز ایرانی

با پیشرفت فناوری و گسترش بازی‌های آنلاین، امکان کسب درآمد از بازی‌ها برای گیمرها فراهم شده است و کاربران عزیز می توانند از این راه به درآمد برسند! این امر به افرادی که به بازی کردن علاقه دارند، اجازه می‌دهد تا از علاقه خود به بازی‌ها بهره‌مند شوند و در عین حال درآمد بسیار خوبی را نیز کسب کنند.

گیمرهای ایرانی نیز اکنون می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های مختلف و مجموعه‌های بازی مطمئن، به راحتی علاوه بر سرگرمی، درآمد ارزی نیز داشته باشند. این امر برای هر دسته از گیمرها (آماتور و حرفه ای) و علاقه‌مندان نیز قابل دستیابی می باشد.

هرچند که بازی‌های آفلاین همچنان جذابیت خود را دارند، اما بازی‌های آنلاین به دلیل امکانات و جذابیت‌های بیشتر، اللخصوص امکان کسب درآمد مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند.

یکی از اصلی ترین مزیت های کسب درآمد از طریق بازی های آنلاین این می باشد که شما عزیزان می توانید در کنار لذت و تفریح درآمد های بسیار خوبی را کسب نمایید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مستر بیت

کسب درآمد دلاری با بازی در ایران

در این روز ها کسب درآمد از طریق بازی کردن به نوعی شغل دورکاری یا به اصتلاح شغل در منزل تبدیل شده است. این امر به دلیل این است که شما با نشستن در پشت مانیتور یا گوشی موبایل خود، می‌توانید به دلار یا ارزهای دیگر کسب درآمد کنید، بدون اینکه به عنوان کارمندی در یک شرکت مشغول به کار شوید.

در واقع، شما کارفرما یا مدیر ندارید و تنها با بازی کردن، هم خودتان را سرگرم می‌کنید و هم درآمد خود را افزایش می‌دهید. لازم به ذکر است که بدانید در شغل گیمینگ شما با کسی سرکار ندارید و می‌توانید به صورت کاملا مستقل و بدون وابستگی به کسی، کار خود را انجام دهید.

به عبارتی دیگر، شما با بازی کردن، هم خودتان را سرگرم می کنید، هم پول در می‌آورید و هم کار خودتان را دارید. اگر شما هم از آن دسته گیمرهای حرفه ای و با تجربه اید و علاوه بر سرگرمی، به دنبال کسب درآمد هستید، می‌توانید به روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی از بازی‌های آنلاین فکر کنید.

در ادامه این پست ما برخی از بازی هایی که قابلیت کسب درآمد دلاری را برایتان فراهم کرده اند را آماده کرده ایم که شما می توانید از طریق این بازی ها به درآمد های بسیار خوبی دست پیدا کنید.

1- بازی Swagbucks

اسواگ باکس یک گزینه عالی برای افرادی می باشد که به دنبال کسب درآمد از طریق تلفن همراه خود هستند. با عضویت در این برنامه، شما به بیش از ده روش مختلف برای کسب درآمد از جمله تماشای فیلم، بازی کردن و شرکت در نظرسنجی‌ها دسترسی خواهید داشت،

همچنین شما با اولین ورود به این برنامه می توانید 5 دلار به صورت هدیه دریافت کنید و این موضوع یکی از اصلی ترین و بزرگترین نقاط قوت بازی اسواگ باکس می باشد.

لازم به ذکر است که بدانید سازندگان این بازی، تا به حال بیش از 400 میلیون دلار به اعضای خود پرداخت کرده‌اند، که این میزان به نوعی نشان از قابلیت این برنامه در کسب درآمد ارزی از طریق تلفن همراه می‌باشد.

2- بازی Second Life

بازی SecondLife یک شبیه‌ساز آنلاین معروف در دنیای مجازی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که آواتارهایی ایجاد کنند تا با افراد دیگر، مکان‌ها و مواردی مانند زندگی واقعی تعامل دارند.

شما با فعالیت در این بازی ارزی به نام “Linden” دریافت خواهید کرد که به آسانی می‌تواند آن را به پول واقعی تبدیل شود. کاربران عزیز می‌توانند با انجام فعالیت‌هایی مانند شکار یا مسابقه، فروش اشیا به سایر کاربران، درآمد کسب کنند.

همچنین جهت برداشت درآمد کسب شده از این بازی می توانید از پی پال استفاده نمایید که یکی از محبوب ترین و امن ترین روش های برداشت می باشد.

3- بازی MISTPLAY

بازی میست پلی MISTPLAY، یکی دیگر از بازی های پولساز می باشد که در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی راه‌اندازی شده است، این بازی اکنون به یکی از بهترین بازی‌هایی تبدیل شده که به شما امکان کسب درآمد دلاری می دهد.

بسیاری از افراد می پرسند که چرا این بازی به کاربرانش پول می دهد؟ هدف اصلی بازی میست پلی این است که به عنوان نخستین بازی در تلفن های همراه تبدیل شود که به شما در عوض بازی کردن جایزه یا پول دهد.

به طور خلاصه، این برنامه به شما امکان می‌دهد به طور همزمان بازی کنید و از بازی‌های جدید لذت ببرید و در عین حال پاداش دریافت کنید. البته روش کسب درآمد در این برنامه کمی متفاوت است؛ میست پلی به شما به صورت واحدهای معینی پاداش می‌دهد.

تا به حال، این برنامه چیزی حدود، ۹ میلیون دلار به کاربرانش پاداش داده است؛ همچنین شما می‌توانید با شرکت در مسابقات هفتگی این برنامه، پول های بیشتری را دریافت کنید.

در مجموع، تجربه بازی در میست پلی بسیار لذت‌بخش است، زیرا شما نه تنها با دوستانتان می‌توانید بازی کنید، بلکه می‌توانید با افراد جدیدی نیز آشنا شوید. تنها نکته منفی این است که این برنامه فقط روی سیستم عامل Android قابل اجرا است.

4- بازی Rewardia

ریواردیا Rewardia یک پلتفرم آنلاین است که انواع مختلفی از بازی‌های شیرین و جذاب را برای کاربرانش فراهم کرده است. در این پلتفرم، شما می‌توانید فیلم ببینید، بازی کنید، در نظرسنجی‌ها شرکت کنید و در نهایت از طریق این فعالیت ها درآمد کسب کنید.

یک نکته بسیار جالب این است که این بازی برای ترغیب کاربران به استفاده از این پلتفرم، ۱۰۰ امتیاز به عنوان خوش‌آمدگویی در نظر گرفته شده است. همچنین ریواردیا برای افرادی که توسط شما به این بازی دعوت می‌شوند، نیز پاداشی را در نظر گرفته است. به این صورت که به ازای هر عضویت جدید از سوی شما، ۱۰٪ از درآمد او به شما تعلق می‌گیرد که این موضوع یکی از نکات قوت این پلتفرم می باشد.

5- بازی Gods Unchained

بازی Gods Unchained یکی دیگر از گزینه‌های بسیار محبوب برای بازی‌های رایگان و آنلاین است که امکان کسب درآمد ارزی را برای کاربران فراهم می‌کند. این بازی با استفاده از کارت‌های خاص خود، بازیکنان را به خود جذب کرده و درآمد های بسیار خوبی را برایشان در نظر گرفته است.

اولین نسخه بازی Gods Unchained در سال 2018 ارائه شده است و جالب است بدانید حدود ۱۵ میلیون دلار فقط از سرمایه‌گذاری از طریق کارت‌های Mystic به دست آمده است، که این آمار نشان‌دهنده موفقیت قابل توجهی است.

ارز دیجیتال بومی این بازی با نام GODS شناخته می‌شود و با استفاده از آن می‌توان به کسب درآمد ارزی و بیتکوینی پرداخت کرد. جالب است بدانید که این بازی نیز در فضای مبتنی بر سیستم‌های بلاکچین اجرا می‌شود و می‌توان با معامله از طریق ارز GODS و تبدیل آن به پول فیات، از کسب درآمد لذت برد.

6- بازی Delysium

بازی بعدی که در لیست بازی های پولساز قرار دارد، Delysium نام دارد، این بازی یک بازی بر پایه موجودات مجازی هوش مصنوعی تولید شده است. برای دسترسی به این بازی در مراحل ابتدایی، شما باید مالک یکی از ان اف تی‌های مولتی‌ورس بازی Delysium باشید.

به نظر می رسد که این بازی از Cyberpunk 2077 و تریلرهای آن الهام گرفته باشد، اما با محیط پیچیده‌تری روبرو است که شامل ان اف تی‌ها و توکن‌های درون بازی می‌شود. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال بازی های پولساز ایرانی هستید، بازی Delysium یکی از بهترین بازی های پولساز می باشد.

7- بازی CryptoKitties

بازی “CryptoKitties” یکی از بهترین بازی های پولساز می باشد. این بازی با گرافیک کارتونی خیره‌کننده‌ای ارائه می‌شود، اما واقعیت این است که برای درک بهتر بازار رمزارزها، به حداقلی از اطلاعات در این زمینه نیاز دارید. روش اصلی درآمدزایی از این بازی پرورش گربه‌ها و مراقبت از آن‌ها و سپس فروش آن‌هاست. در این بازی، هر گربه دارای قیمتی بین 10 تا 30 دلار است و برای شروع بازی، باید هزینه‌ای در این محدوده را پرداخت کنید.

8- بازی Fruit Frenzy

بازی Fruit Frenzy یکی دیگر از بازی های پولساز می باشد که در این بازی گیمرها باید میوه‌های مشابه را به یکدیگر چسبانده و به مقداری مناسب رسانده تا به سود و درآمد واقعی بیشتری دست یابند. این بازی برای گیمرهای ایرانی در دسترس است و شرکت در آن می‌تواند به آن‌ها فرصتی برای کسب درآمد و جوایز نقدی از 1 تا 1000 دلار فراهم کند.

9- بازی Solitaire Cash

بازی Solitaire Cash یک انتخاب برجسته در بین بازی های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد بتوانید در کنار بازی کردن کسب درآمد نمایید. این بازی توسط برند محبوب پاپایا گیمینگ طراحی شده است و برای کاربران گوشی‌های اندرویدی، دستگاه‌های سامسونگ، و آیفون در دسترس است. شما می‌توانید این بازی را از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. Solitaire Cash یک بازی سرگرم‌کننده و در عین حال یکی از بازی‌های واقعی پول‌ساز نیز می باشد. این بازی از مدل معمولی بازی تک نفره فراتر رفته و به شما امکان می‌دهد با استفاده از مهارت‌های Klondike خود در یک مسابقه هیجان‌انگیز، با بازیکنان دیگر رقابت کنید.

بازی های پولساز ایرانی

در پاراگراف های بالا تر شما عزیزان با برخی از بازی های پولساز خارجی آشنا شدید و می توانید با توجه به سلیقتان هر کدام از بازیی هایی که به آن علاقه مند هستید را انجام دهید و درآمد دلاری کسب کنید. در این بخش 3 مورد از بازی های پولساز ایرانی را برایتان آماده کرده ایم که می توانید به کمک این بازی ها نیز به درآمد برسید.

1- دیجی پی

با بازی کردن در اپلیکیشن “دیجی پی” شما هر بار می‌توانید بین 200 تا 50,000 هزار تومان درآمد کسب کنید. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های معتبر است که توسط دیجیکالا پشتیبانی می‌شود. با پولی که از بازی‌کردن در “دیجی پی” به دست می‌آورید، می‌توانید خریدهایی در دیجیکالا انجام دهید یا حتی پول را برداشت کنید. روش استفاده از این سیستم بسیار ساده است، کافی است اپلیکیشن را نصب کرده و در منوی آن بر روی گزینه “بازی کن و پول دربیار!” کلیک کنید. این برنامه شامل انواع بازی‌های مختلف است، هر کدام با امتیاز خاص خود، از 1 تا 100. بر اساس امتیاز بازی، جوایزی به شما تعلق می‌گیرد که می‌تواند از 200 تومان تا 50,000 تومان باشد.

2- اسنپ کیو

اسنپ کیو یک مسابقه هیجان انگیز می باشد که افراد می توانند در آن اطلاعات خود را به محک بشکند و علاوه بر این، درآمد های بسیار خوبی را از این طریق بدست آورند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به کسب درآمد از طریق بازی کردن یا انجام چالش ها علاقه دارید، می توانید فعالیت خود را در اپلیکیشن اسنپ کیو آغاز نمایید.

مقاله قبلی
مقاله بعدی

نظرات یا سوالات شما با BetYek 🛸 بت یک شرط بندی کن 🚀

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید